Splošni pogoji poslovanja
in politika zasebnosti
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter priporočili GZS.
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo:
Naslov: Industrijska ulica 5A, 9000 Murska Sobota
Matična št: 8170070000
ID za DDV: SI 86204874
Davčni zavezanec: da
TRR: SI56 1010 0005 6672 827 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Telefon: 031 778 159
E-naslov: info@zelena-tocka.si
- uporabo spletne strani https://www.zelena-tocka.si
- pravice uporabnika;
- poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
1. Upravitelj spletne tržnice in distributer blaga
Naziv: Zelena točka TRANS, z.o.o.Naslov: Industrijska ulica 5A, 9000 Murska Sobota
Matična št: 8170070000
ID za DDV: SI 86204874
Davčni zavezanec: da
TRR: SI56 1010 0005 6672 827 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Telefon: 031 778 159
E-naslov: info@zelena-tocka.si
2. Registracija uporabnika
Za uporabo spletne tržnice se mora uporabnik registrirati. Za registracijo fizičnih oseb so obvezni naslednji podatki:- ime
- priimek
- naslov
- poštna številka
- kraj
- telefon
- elektronski naslov
- podjetje
- naslov
- poštna številka
- kraj
- telefon
- elektronski naslov
- davčna številka
3. Poreklo in kakovost proizvodov
Zelenjava in sadje, ki se prodaja preko spletne trgovine Zelena točka, je v osnovi pridelano v slovenski zemlji, v skladu s Pravilnikom o integrirani pridelavi zelenjave (Ur. l. RS, št. 63/02), izjemoma pa tudi na podlagi drugačnih tehnologij pridelave (hidroponika, …). V določenem obsegu se pa zelenjava in sadje tudi dokupi iz uvoza, in sicer, v obdobjih, ko le tega ni na voljo od slovenskih kmetij. Vedno se pa stremi k temu, da je v ponudbi čim več slovenske zelenjave in sadja. Zelenjava in sadje je lahko pridelano tudi v skladu z minimalnimi nacionalnimi standardi, ki veljajo v Republiki Sloveniji, v kolikor ne dosega kriterijev certificiranih proizvodov, kot je integrirana in ekološka pridelava ipd. Ves med nosi oznako Slovenski med z zaščiteno geografsko označbo, v spletni trgovini so na voljo tudi ekološki proizvodi lokalnih pridelovalcev z veljavnim nacionalnim ekološkim certifikatom, ki so pridelani v skladu z vedno aktualnim Pravilnikom o ekološki pridelavi in predelavi kmetijskih pridelkov oziroma živil. Poleg tega je pa v spletni tržnici možno kupiti tudi druge lokalne proizvode. V spletni tržnici lahko kupujejo zelenjavo in druge izdelke polnoletne fizične osebe in pravne osebe. Spletna tržnica posameznemu uporabniku omogoča:Naročanje izdelkov
Uporabnik naroči izdelke na naslednji način:- vpiše v brskalniku sledeči spletni naslov: https://www.zelena-tocka.si
- klikne na ikono "Prebrskaj po trgovini"
- izbere izdelke iz kategorije izdelkov, ki jih želi. Doda jih v košarico s klikom na ikono nakupovalnega vozička v desnem spodnjem kotu posameznega artikla;
- zgoraj v desnem kotu spletne strani preveri katere artikle je naročil;
- iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle s klikom na zeleni gumb "X" v blagajni tik pred oddajo naročila;
- ko zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb "Nadaljuj nakup";
- naslednji korak je vnos svojih osebnih podatkov opredeljenih v točki 2;
- uporabnik izbere način dostave. Ob izbiri osebne dostave uporabnik izbere lokacijo prevzema;
- uporabnik izbere način plačila;
- uporabnik pregleda vnesene podatke in pritisne gumb "Zaključi naročilo".
Sprememba oddanih naročil
Uporabnik lahko prekliče napačno oddano naročilo ali ga popravi tako, da pošlje elektronsko sporočilo s preklicem ali popravkom naročila na e-naslov ms@zelena-tocka.si, najkasneje v roku 60 minut od oddaje naročila. V zadevo sporočila napiše "preklic naročila" ali "popravljeno naročilo".4. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vedno zagotovil naslednje informacije:- identiteto ponudnika;
- kontaktne podatke (elektronski naslov, telefon, naslov);
- bistvene značilnosti in dostopnost izdelkov ter jasno in nedvoumno določene cene;
- pogoje dostave izdelka (način in rok dostave) in način plačila;
- časovno veljavnost ponudbe;
- rok in pogoje za odstop od pogodbe;
- pojasnilo postopka ob reklamaciji.
5. Naročila in dostava
Možni načini dostave:- Na območju Pomurja je možna dostava na dom ali v podjetje, za naročila nad 20 EUR (z vključenim DDV-jem), na območju mestne občine Murska Sobota pa za naročila nad 10 EUR (z vključenim DDV-jem). Naročeno blago vam lahko dostavimo vsak ponedeljek, sredo in petek v dopoldanskem času. Naročilo za dostavo mora biti oddano dan pred dostavo do 15.00 ure. Za prevzem vas kontaktiramo v naprej in se dogovorimo za lokacijo in čas prevzema. Stroški dostave z vključenim DDV-jem znašajo 1,00 EUR za dostavo po mestni občini Murska Sobota in 2,00 EUR za dostavo izven mestne občine Murska Sobota.
- Dostava preko podjetja za dostavo po vsej Sloveniji za izdelke, ki se lahko pošljejo po pošti. Stroške dostave krije kupec sam. Cena dostave za nakupe v vrednosti 50 EUR in več je 1,11 EUR. Za nakupe v vrednosti od vključno 30 EUR do 49,99 EUR, je cena dostave 2,99 EUR. Za nakupe v vrednosti do vključno 29,99 EUR, je cena dostave 4,99 EUR. Vse cene vključujejo DDV.
- Brezplačni osebni prevzem naročila na Zeleni točki:
- Zelena točka Murska Sobota, Industrijska 5a, 9000 Murska Sobota
6. Cene in plačila
Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo oddano naročilo. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisani DDV. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, vas bomo o tem obvestili. Nekatere fotografije artiklov so lahko simbolične. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:- z gotovino in plačilnimi karticami dostavljavcu ob prevzemu
- po predračunu na TRR ponudnika.
7. Nakupna pogodba
Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu distributerja ter na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.8. Odstop od naročila, vračilo plačilo
Uporabnik preveri količino in kakovost naročenega blaga takoj ob prevzemu. V kolikor ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji, ima pravico, da blaga ne prevzame. Uporabnik ima pravico zahtevati, da ponudnik:- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- vrne znesek, ki ga je uporabnik plačal za blago z napako ali
- blago z napako zamenja z novim.